Nuo 2006 m. iki 2024 m. gruodžio mėn. projektą „Compredia“ valdė Compredia GmbH. Nuo 2024 m. gruodžio 2 d. projektą perims OS GmbH.
Ką tai reiškia esamiems užsakymams?
-
Užsakymai, pateikti iki 2024 m. gruodžio 1 d.:
Juos įprastai apdoros Compredia GmbH.
-
Užsakymai, pateikti nuo 2024 m. gruodžio 2 d. ar vėliau:
Juos tiesiogiai apdoros OS GmbH.
Jums, kaip klientui, niekas nesikeičia – mūsų parduotuvės sistema ir toliau veiks be klientų paskyrų.
Kodėl šis pasikeitimas?
Projekto perdavimas OS GmbH sujungia abiejų įmonių stiprybes:
- Compredia GmbH: Technologinė patirtis ir IT kompetencija.
- OS GmbH: Specialistai užsakymų apdorojimo, logistikos ir eksporto srityse.
Tikslas – pasiūlyti jums, mūsų klientui, dar geresnį aptarnavimą, platesnį produktų asortimentą ir geresnes kainas.
Jūsų privalumai:
-
Tikslesni pristatymo terminai
Patobulinti logistikos procesai ir didesnis lankstumas.
-
Platesnis produktų asortimentas
Dėl papildomų tiekėjų turime daugiau produktų ir dažniausiai jie pasiekiami greičiau.
-
Pranešimai apie prieinamumą
Užsiregistruokite produktams, kurie šiuo metu nepasiekiami, ir mes pranešime, kai jie vėl bus sandėlyje.
Prašome suprasti, kad per pirmąsias 1–2 pereinamojo laikotarpio savaites gali kilti nedidelių sunkumų.
Kas išlieka nepakitę – ir kas keičiasi?
- El. pašto adresai: Jie išlieka tie patys.
- Banko duomenys: Avansiniams mokėjimams ir sąskaitų klientams mūsų banko duomenys keisis (atkreipkite dėmesį).
- Duomenų apsauga: Nė vienas užsakymas, sąskaita ar kiti Compredia GmbH duomenys nebuvo perduoti OS GmbH.
Patyrusi Compredia GmbH pagrindinė komanda toliau dirbs OS GmbH, kad galėtume teikti tą pačią aukštos kokybės paslaugą, prie kurios esate pripratę.
Mes laukiame tęsti bendradarbiavimą su jumis kaip patenkintu klientu arba pasveikinti jus kaip naują klientą!